Jdi na obsah Jdi na menu
 


Nosič nářadí RS 09 se skládá ze tří hlavních skupin :

Obrazek

 

1.Hnací náprava zahrnuje:
Motor, převodové ústrojí, diferenciál, soustrojí naháněcích hřídelí, koncový převod se zadními koly.
Hnací náprava je uzavřený celek a tvoří tak zvané hnací ústrojí nosiče nářadí.

2. Podélný nosník spojuje navzájem hnací nápravu s přední osou a je určen pro upevnění neseného nářadí, které se upevňuje mezi nápravy nebo před nápravu. Vhodná konstrukce nosníku zaručuje jednoduchou a rychlou montáž a demontáž tohoto nářadí.

3. Přední náprava je provedena jako řídící osa, je přestavitelnou a otočné klouby řízení.


 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Prosba na Jocheho

(Luke, 22. 11. 2009 23:45)

dobrý večer Joche, získal jsem rs (původně 2w, dost poničený) bez moturu a chtěl bych ho po tvém vzoru osadit motorem škoda. byl bys tak hodný a poslal mi nákres a popis mezikusu abych to nemusel složitě vymýšlet. předem díky. (lubor.derda@seznam.cz)

elektrika

(Joche, 20. 11. 2009 22:48)

Jane podívej se do fotogalerie technické parametry

Pneu

(Joche, 19. 11. 2009 20:39)

Rozměr 8-36 se vyrábí já jsem za něj dával 5000,-
Podívejte se do nabídky Continental.

Zadní pláště

(Matous, 19. 11. 2009 11:48)

Dobrý den, nevíte prosím Vás nekdo kde sehnat ojeté pláště? Nebo jestli by šel skonbinovat starý pklašt s rozměrem 8-36 který se prý už nevyrábí s rozměrem 9.5-36 který sehnat jde? Poradte prosím...

čerpadlo

(Joche, 18. 11. 2009 17:55)

Chtělo by to čerpadlo demontovat z převodovky a podívat se na něj jestli není vytlačené těsnění mezi některými ze segmentů.To by mohla být nejpravděpodobnější závada.

Řazení

(Joche, 17. 11. 2009 22:14)

Tomáši Dvořáku pošli mi mail-já ti ten nákres pošlu.

Hydraulické čerpadlo

(AlexTc, 15. 11. 2009 18:18)

Dobrý den,neví někdo kde se dá nechat zrepasovat hydraulické čerpadlo z RS 09?

Hydraulické čerpadlo

(Martin Horník., 15. 11. 2009 18:08)

Richarde co s tím čerpadlem je za problém?
Ono z ničeho nepasuje je to naprosté originál..

řazení

(Tomáš Dvořák, 15. 11. 2009 14:34)

Zdraví. Nemáte někdo nákres řazení na RS 09. Nejdou mi tam rychlé rychlosti.

Hydraulicke cerpadlo

(Richard, 14. 11. 2009 21:24)

Dobrý den chcel by som sa opytat ohladom hydraulickeho cerpadla na rs-09 ci tam nepasuje s niecoho napr.multicar alebo nieco podobne a ak hej tak
aky typ.Dakujem.E-mail: richaard@centrum.sk

trysky

(Joche, 14. 11. 2009 17:57)

Otevírací tlak na 4V má být 120-130atm.

tlak

(Franta, 14. 11. 2009 17:35)

Dobrý den nevíte někdo jaký tlak maj mít trysky na 4 válec

Hlava

(Milan, 13. 11. 2009 21:22)

Je vrtání 80mm nebo 90mm? Vahadla by nebyly?Ta Jawa 50 jezdí,

těsnění pod čerpadlo

(Martin Horník., 12. 11. 2009 12:25)

Při montáži Hydr. čepadla zpět na převodovku pozor! pokud jste jen čerpadlo opravoval tak stačí jen si změřit tloušku starého těsnění a udělat nové Ale! pokud čerpadlo měníte tak (jak jsem to dělal Já) tak se musí i sundat Horní víko převodovky! protože to těsnění zároveň vymezuje i vůli Ozubených kol! je třeba to vymezit. měla by tam být malinká vůle... to si zkontrolujte aby jste později předešel nákladné opravě!

trisky

(Joche, 11. 11. 2009 21:08)

Otevírací tlak se nastavuje na 140-150kg/cm2

vstreky trisiek

(janVT, 11. 11. 2009 19:21)

prosim vas neviete na aky tlak sa nastavuju vstreky trisiek na RS 09 dvojvalec?
dakujem

milanu Lokajovi

(Pavel, 10. 11. 2009 22:15)

hlava je nova original 2 valec ve vazeline

čerpadlo

(Joche, 10. 11. 2009 16:45)

Já jsem použil klasika zelený papír na těsnění.Jeho tlouška je myslím 0,3mm.

čerpadlo

(jarda, 10. 11. 2009 8:36)

joche prosím tě a jaká tlouštka toho papíru má být?Je to normální zelenej klingerit,nevím jak se to píše?dík za odpoved

čerpadlo

(Joche, 9. 11. 2009 21:43)

Je tam těsnění z papíru.To je však jen mezi krajovými segmenty.Taky mi to těsnění kdysi nevydrželo ,stačí vyrobyt nové z těsnícího papíru a čerpadlo slouží dál.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35

následující »



 

 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA