Jdi na obsah Jdi na menu
 


Pro traktor RS 09, stejně jako pro jiné traktory je typická jeho univerzálnost a malá váha. Tento nářaďový traktor se vyvinul z předchozího typu RS 08/15 ,,Maulwurf". Základní myšlenkou při konstrukci traktoru byl požadavek, vytvořit lehký traktor o malém výkonu, na který by bylo možno připojit nejrůznější nářadí a který by mohl obsluhovat jediný pracovník, s dobrým přehledem o práci nářadí.



Obrazek


Dobrou vlastností traktoru je možnost přestavění jeho rozchodu, rozvoru a světlosti. Konstrukce rámu s páteřovým nosníkem umožňuje montovat nářadí mezi obě nápravy. Současně je možno montovat pro následné operace na traktor i několik druhů nářadí najednou (před traktor, mezi nápravy a za traktor), provádět několik prací za sebou a ušetřit tím čas, potřebný pro několikeré přejíždění pole s použitím normálního traktoru.


Obrazek



Nářaďový traktor RS 09 poskytuje však zemědělcům ještě daleko více, než víceúčelové použití při kultivačních pracích na poli. Konstruováním hnací nápravy s motorem a převodovkou v jeden celek se podařilo konstruktérům traktoru vytvořit hnací jednotku, které může být použito nejen k nejrůznějším zemědělským pracím v rostlinné i živočišné výrobě, ale i v zahradnictví, zelinářství, sadařství, ve stavební výrobě, v průmyslu apod.Traktor RS 09 se tak stal univerzálním zdrojem energie pro zemědělství.

Obrazek

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

eres

(Joche, 5. 11. 2009 21:54)

Pokudbudete měnit jenom světlost,tak to nemusíte při tomto úkonu oddělovat portály od převodovky.Jenom odšroubujete šrouby ,které jsou po obvodu mezi koncovým převodem a mostem.Koncový převod poté pootočíten směrěm nahoru o jednu díru pro šroub a sešroubujete.Určitě však musíte mít sundané blatníky.

Re: eres

(Jan, 30. 8. 2013 18:53)

Chci se zeptat, Ereso nemám ale po nějakém se koukám a jsem pevně rozhodnutí nějaké do zimy koupit. Zajímá mne jaká je výška (po sedlo nebo po volant) při nejnižší a nejvyšší světlé výšce? Budu u mlatu stavět přístřešek a mimo jiné tma budu parkovat i RS. Tak proto.. Děkuji.

Převodovka

(Traker, 22. 7. 2013 13:12)

zdravím, nemáte někdo zkušenost s opravou převodovky? Odešlo mě ložisko na předlohové hřídeli I a II řady. Děkuji

Re: Převodovka

(Stanislav, 29. 8. 2013 19:01)

Zdravím, jakou konkrétní pomoc s převodovkou potřebuješ?

Zadní píst hydrauliky

(Vladislav Benda, 8. 7. 2013 22:26)

Dobrý den, mám problém s pístem zadní hydrauliky. Přední i zadní vývody fungují, ale jak přepnu na píst a chci zvednout šavle, tak se píst jen o trochu vysune a jinak nic. Nalil jsem do hydrauliky 5l hydraulického oleje a pořád nic. Nevíte co s tím? Kolik oleje tam má správně být? předem díky
(email: vladislav.benda@gmail.com)

Re: Zadní píst hydrauliky

(Stanislav, 29. 8. 2013 18:58)

Nádrž je na 9 l + asi 3 l v soustavě/hydr. válce a hadice/. Kdysi jsem měl také takový problém, dokonce jsem přebrousil i hydr. čerpadlo a závada byla banální a to, že u sací hadice se utrhla vnitřní vložka a při nasávání oleje čerpadlem v ní vznikne podtlak , čímž se stěna vložky přisála k protější stěně a čerpadlo šlo na sucho. při jakémkoliv zásahu do hydr. systému je třeba dodržovat úzkostlivou čistotu. Sice je v nádržce filtr, ale nečistoty se mohou dostat do čerpadla a šoupátkového rozvodu dříve, než do filtru a tím pádem dojde k jejich poškození.

vule při HU

(martin, 11. 4. 2013 11:29)

Zdravím prosím o radu jaka je vule při Hu na rs gt 124 čtyřvalec . děkuji za odpoved. mam knihu na 2valec tam je to popsano ale na 4valec to bude jinak.

Re: vule při HU

(Stanislav, 29. 8. 2013 18:06)

Jestli jde o vůli mezi hlavou a dnem pístu, je to 0,7 - 1 mm, čím menší vůle, tím tvrdší chod a nebezpečí prasknutí klikové hřídele.

dílenská příručka GT 124

(Stanislav, 29. 8. 2013 17:49)

Prosím o sdělení, zda je možno sehnat dílenskou příručku na GT 124, hlavně motor.
Děkuji za zprávu.
kontaktní mail : pansy@tiscali.cz
tel. 731433542

Dílenská příručka

(Honza S., 15. 7. 2013 21:38)

Dobrý den, prosím o zaslání dílenské příručky na 4 válec.
Předem děkuji

strela2040@seznam.cz

Re: Dílenská příručka

(Milan, 16. 7. 2013 22:53)

Máš to doma.

Re: Dílenská příručka

(Milan, 16. 7. 2013 22:54)

Máš to doma.

Regulátor

(Milan.Lokaj, 8. 7. 2010 21:03)

Tomas-dej email něco Ti pošlu.
Milan.lokaj@seznam.cz

Re: Regulátor

(Bronek, 22. 5. 2013 22:23)

Mám ten sámý problém. můžeš mi to zaslat taky? Dík

Re: Re: Regulátor

(Milan, 10. 7. 2013 22:31)

Můžu,mám emajl Milan.lokaj@seznam.cz

Motorový olej do RS09 4V

(Peter Bulla, 2. 7. 2013 22:01)

Neviete mi poradiť, aký olej použiť do motora? Mám štvorválec. Vopred vďaka.

regulátor otáček RS09-prosba

(tomas, 6. 7. 2010 22:24)

Zdravím všechny příznivce RS a potřeboval bych poradit. Můj RS 09 nešel do otáček v závislosti na pedálu a potom se roztočil jako blázen. Chyba údajně je v regulaci otáček na rozvodech. Tak jsem shodil prsa a vidlička, která je nastrčená na posuvném ložisku má cca 1cm vakl, prostě tam chybí nějaký válečky nebo co. Měl jste to někdo z Vás rozebraný? Mě se to nezdá.Prosím poraďte někdo, v manuálu detail vidličky - regulátoru otáček není. Díky za pomoc.

Re: regulátor otáček RS09-prosba

(Bronek, 23. 5. 2013 10:27)

Tak teď mám prosbu já. Mám uplně stejný problém. Můžeš mi napsat jak si to vyřešil? Předem dík

re: hřídel a převodka řízení

(Petrnek, 19. 9. 2010 20:28)

...tak se mi to nakonec podařilo, ale musel jsem sundat paralelogram a kosu a teprve poté odmontovat traverzu. v podélném čepu řízení je sice pohyblivá spojka, ale kompletně zatuhlá, tak jsem ji prolil olejem a zkusím to rozpůlit později...
zdá se, že převodka řízení ani vybitá není, ale vůle je v tisícihranu páky řízení (a taky v kulových čepech, ale to jsem věděl)... teď dumám, jak opravit vymlácený tisícihran... navíc moje nová převodka se zdá být trochu jiná, asi na novější (starší) typ...
Petr

Re: re: hřídel a převodka řízení

(tkikin, 5. 5. 2013 14:10)

Můžeš mi poradit kde jsi sehnal skříňku řízení? tel 736621012


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44

následující »



 

 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA