Jdi na obsah Jdi na menu
 


Pro traktor RS 09, stejně jako pro jiné traktory je typická jeho univerzálnost a malá váha. Tento nářaďový traktor se vyvinul z předchozího typu RS 08/15 ,,Maulwurf". Základní myšlenkou při konstrukci traktoru byl požadavek, vytvořit lehký traktor o malém výkonu, na který by bylo možno připojit nejrůznější nářadí a který by mohl obsluhovat jediný pracovník, s dobrým přehledem o práci nářadí.



Obrazek


Dobrou vlastností traktoru je možnost přestavění jeho rozchodu, rozvoru a světlosti. Konstrukce rámu s páteřovým nosníkem umožňuje montovat nářadí mezi obě nápravy. Současně je možno montovat pro následné operace na traktor i několik druhů nářadí najednou (před traktor, mezi nápravy a za traktor), provádět několik prací za sebou a ušetřit tím čas, potřebný pro několikeré přejíždění pole s použitím normálního traktoru.


Obrazek



Nářaďový traktor RS 09 poskytuje však zemědělcům ještě daleko více, než víceúčelové použití při kultivačních pracích na poli. Konstruováním hnací nápravy s motorem a převodovkou v jeden celek se podařilo konstruktérům traktoru vytvořit hnací jednotku, které může být použito nejen k nejrůznějším zemědělským pracím v rostlinné i živočišné výrobě, ale i v zahradnictví, zelinářství, sadařství, ve stavební výrobě, v průmyslu apod.Traktor RS 09 se tak stal univerzálním zdrojem energie pro zemědělství.

Obrazek

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

RS09

(MilanLokaj, 27. 1. 2010 14:24)

Mirku -podívej se do sekce motory,druhý obrázek a pravý motor.Tam je nastaven regulátor na volný chod a má ještě vůli na zhasnutí(tj.do prava) a na plný plyn(tj.do leva)na hřídeli pro otáčení klikou!!!!
Když to budeš seřizovat odělej zarážku volnoběhu ať máš plný chod čerpadla na seřízení reglátoru.

RS09

(MilanLokaj, 27. 1. 2010 10:53)

Seřídil si zdviháky na 51,5mm,kompres je dobrá,při kompresi válce přeměř vůli ventilů,jak je vše v pořádku tak je blbě seřízené čerpadlo,nebo máš regulátor blbě nastavený.Správně nastavený rsgulátor ti musí přidat plyn na plné pecky a pak ubrat sám ikdyš držíš plyn.Oddělej kryt regulátoru a nastav plyn na plné pecky-regulátor se pohne směrem k tobě
-když zavřeš plyn na zdechnutí regulátor se ti pohne dopředu
-musíš seřídit regulátor tak aby měl na obou stranách vůli k dorazu!!!!!!!!!!!!
-na to je ta tyčka kterou si nemohl odpojit!!!!!
pak ti to musí jít,ale nelíbí se mi seřízení čerpadla když při volném chodu je jeden výfuk žhavý a druhý nic .Na toto jsem si nechal seřídit čerpadlo.
Popiš přesně co to dělá při volnoběhu a při prudkém přidání plynu.

RS09

(Mirek, 27. 1. 2010 7:57)

Milane, já když vezmu za plyn , tak to je hrozná doba než se ten chrchlal rozkucká. Možná to bude chtít opravdu seřídit ten regulátor. Čerpadlo je seřízený, to by taky mělo být OK.

RS09

(MilanLokaj, 26. 1. 2010 14:07)

Mirku-když prudce přidáš plyn na strední otáčky a z výfuku se ti musí vyvalit černý dým a pak mesmí dýmit ale plyn držíš furt stejně!!!a je cítit na pedálu plynu že má snahu se vratit zpět(jako by někdo tlačil pedál plynu nahoru).Jak ti to dělá tak je regulátor dobrý a je blbě seřízené čerpadlo.Podle toho co ti to dělá ,nech si seřídit čepadlo,protože ti do pravého válce pere naftu a do levého nic jen možná na plný plyn tam něco jde ale v pravém je toho moc.Jedoznačně čerpadlo na stolici a nechat seřídit aby dávalo pro oba válce stejně nafty.
Má levý válec kompres?Jak ho klikou naráz nepřetočíš je dobře,jak jde volně nebo jen s lehkým odporem přetočit je špatně.pak je vada i ve válci-utěsnit.
jestli mají oba kompres dobrou masti s čerpadlem na seřízení a půjde jak lusk.Měl jse tentýž problé,jenom opačně levý lítaly jiskry a pravý nic(holou rukou jsem držel výfukové koleno klidněminutu a nic,přitom levé koleno bylo žhavé.

Rs09 2V

(Mirek, 25. 1. 2010 21:25)

Milane, mě na pravé straně lítaj ohně a na druhé je to studený.Jak poznám jestli funguje regulator?

RS09

(MilanLokaj, 24. 1. 2010 21:19)

Mirku-Funguje Ti odstředivý regulátor? Ten totiž má kardinální vliv na chod motoru a množství dodávky paliva

RS09

(Milan.Lokaj, 24. 1. 2010 21:10)

Mirku-motor při volnoběho čadí?A jsou výfukové kolena při nastartování a volném chodu stajně zahřívána?

Rs09 2V

(MilanLokaj, 24. 1. 2010 21:01)

Mirku-to máš ten sám problěm jak jsem měl já.Čerpadlo ti dává hodně nafty.Mě hřál levý válec a pravý byl studený při volném chodu,tak jse ho musel doladit sám.Tobě můžu poradit jak ubrat nafty na čerpadle ale jinak nech čerpadlo seřídit u někoho kdo to umí.Ubrat se dá povolením kontra matky ze předu čerpadla(je to asi 38nebo40 klíč) a zašroubováním velké matky ubíráš naftu,a opačně přidáváš naftu.POZOR TOTO JE JEN PŘI VYŠŠÍCH OTÁČKÁCH!!!!!! Při volnoběho to nejde !!!!
Jestli to blbne ve volnoběhu tak msí nechat seřídit čerpadlo na stolici.

Rs09 2V

(Mirek, 24. 1. 2010 12:21)

Milanovi- tak jsem seřídil zdvihátka pod vs. čerpadlem i ventily. Motor šlape , ale jeden válec se přehřívá a druný plive naftu z výfuku- špatně pálí. Vstřiky jsou OK.????

čerpadlo

(lukas, 22. 1. 2010 13:29)

dík moc pujdu to skusit.Zřejmě v tom je celej háček. přeju všem RSákum dařivej víkend.

čerpadlo

(MilanLokaj, 22. 1. 2010 9:03)

Ten regulátor musí chodit v rozmezí -plný plyn-zastavení motoru a ještě musí mít na obou koncích vůli.NESMÍ BÝT SEŘÍZEN-PLNÝ-VOLNOBĚH!!!!!!!!!

čerpadlo

(MilanLokaj, 22. 1. 2010 8:57)

Lukas-je špatně nastavený odstředivý regulátor.V tomto případě musíš odmontovat kryt regulátoru,odpojit čerpadlo,a při montáži čerpadla seřídit regulátor tak,aby se pohyboval jak při plném plynu,tak při úpném zavření čerpadla(motor zdechne).Pak ti bude šlapat jak lusk.

čerpadlo

(lukas, 21. 1. 2010 19:32)

je to přesně ono obr.2 č.3 ale když sem to vše odpojil ta to tahlo mě nepustilo ani o mlimetr je možne že to tam bude nějak zarezlý??? (regulátor) neni možný se na zavlačku nijak dostat.

čerpadlo

(Milan.Lokaj, 21. 1. 2010 18:33)

Lukas-podívej se na druhý obrázek v sekci motory a uvidíš to tahelko a spoj který je třeba rzpojit.

čerpadlo

(MilanLokaj, 21. 1. 2010 18:21)

Lukas-musí se odtačit guma co chrání tahélko od ragulátoru,celé čerpadlo potáhnout dopředu,a obnaží se spoj táhla s tyčí čerpadla.Vytáhne se závlačka a čep a jeto odpojené.Přední pružina může být klidně připojená.Jestli to tak nejde,tak musíš odělat kryt odstředivého regulátoru a to tahílko odpojit.Při dobře seřízeném regulátoru to musí jít bez demontáže krytu.

palivo je potvora

(lukas, 21. 1. 2010 16:44)

Slavo urcitě to fungovat bude pokud ti ale funguje dobijecí soustava mohlo by to taky někde exnout na baterku. spíš by js měl mrknout jestli je tětnost přívodové hadice ci neopotřebovana vačkova hřídel mačkající pumpičku.

vst. čerpadlo

(lukas, 21. 1. 2010 16:35)

č.20 na obrazku sekce MOTORY tu na WEBU !! Mám na mysli vysoko tlaké vstřikovací čerpadlo. odmontoval jsem přívod paliva,vrchni výstupy k tryskám,přepad přebytkového paliva i 4 šrouby držící čerpadlo na nálitku. háček je v tom že není přístup k demontaži pružiny vedoucí od odstředivého (automatického) regulatoru otaček kterej je schovanej pod víkem rozv.kol

doprava paliva

(slavo, 21. 1. 2010 15:32)

Mám malotraktor s agregátom z RS 09 štvorválec. Som z ním spokojný, ťahá ale niekedy sa stane, že pumpa nedopravý naftu do vstrekovacieho čerpadla. Mohol by som to celé obísť a z nádrže napojiť naftové dopravné čerpadlo, ktoré následne dám priamo na vstrekovacie čerpadlo? Fungovalo by to?
slavokanuch@post.sk

čerpadlo

(Milan Lokaj, 21. 1. 2010 15:20)

lukas-které čerpadlo,olejové v motoře?Udvouválce se odmontuje kryt odstředivého regulátoru,spodní ozubené kolo je čerpadlo,povolíš čtyři šroubky a je venku.

vst. čerpadlo

(lukas, 21. 1. 2010 11:41)

potřebuji demontovat čerpadlo vs. na 2W a vazne od odstř. reg. otaček nema někdo radičku


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44

následující »



 

 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA