Jdi na obsah Jdi na menu
 


Pro traktor RS 09, stejně jako pro jiné traktory je typická jeho univerzálnost a malá váha. Tento nářaďový traktor se vyvinul z předchozího typu RS 08/15 ,,Maulwurf". Základní myšlenkou při konstrukci traktoru byl požadavek, vytvořit lehký traktor o malém výkonu, na který by bylo možno připojit nejrůznější nářadí a který by mohl obsluhovat jediný pracovník, s dobrým přehledem o práci nářadí.



Obrazek


Dobrou vlastností traktoru je možnost přestavění jeho rozchodu, rozvoru a světlosti. Konstrukce rámu s páteřovým nosníkem umožňuje montovat nářadí mezi obě nápravy. Současně je možno montovat pro následné operace na traktor i několik druhů nářadí najednou (před traktor, mezi nápravy a za traktor), provádět několik prací za sebou a ušetřit tím čas, potřebný pro několikeré přejíždění pole s použitím normálního traktoru.


Obrazek



Nářaďový traktor RS 09 poskytuje však zemědělcům ještě daleko více, než víceúčelové použití při kultivačních pracích na poli. Konstruováním hnací nápravy s motorem a převodovkou v jeden celek se podařilo konstruktérům traktoru vytvořit hnací jednotku, které může být použito nejen k nejrůznějším zemědělským pracím v rostlinné i živočišné výrobě, ale i v zahradnictví, zelinářství, sadařství, ve stavební výrobě, v průmyslu apod.Traktor RS 09 se tak stal univerzálním zdrojem energie pro zemědělství.

Obrazek

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Uzávěrka

(Petrněk, 10. 4. 2010 23:05)

Milan: aha, zkoušel jsem buď točit, nebo tahat, zkusím ještě kombinaci...

Je to páčka na pravou ruku trochu schovaná v trojúhelníku nosiče sedadla... ano?

Poznatek

(Milan, 9. 4. 2010 17:23)

Opravuju -dává vzduch na dva motory a NECHRČÍ

Poznatek

(Milan, 9. 4. 2010 17:19)

Vážení,někdo tady spomínal,že má na šrot dynamo,tak jsem se podíval na to moje,a věneček v předním ložisku byl na šrot,ale ještě šlo.Tak jsem vyměnil obě ložiska,je to úplně něco jiného.Ventilátor dává vduchu na dva motory a nechčí.Je lepší vyměnit dvě ložiska než shánět celé dynamo.

Uzávěrka

(Milan, 9. 4. 2010 15:50)

Jak mi kolo začlo prokluzovat,tak jse zatáh za očko a šlo to.Přitom jsem stál,trochu stím potočil do leva a prava a vytáhl,přidal plyn,spojka a byl diferák uzavřen,jak jsem zastavoval tak ji pustil a byla rozpojena.

Uzávěrka

(Petrněk, 8. 4. 2010 23:08)

Nejde mi zapnout uzávěrka diferenciálu na RSO9 2válec, podle popisů a fotek převodovky to chápu tak, že ta páka pravé ruky pod sedadlem se musí tahat nahoru? Kdo jste měli rozdělanou převodovku, může tam být něco co by bránilo? Předchozí majitel uzávěrku vůbec nepoužíval, tak to může být zatuhlé, ale nechci za to ale rvát abych něco neurval... Zkoušel jsem za stoje a případně s přicuknutím kol, nebo je lepší za pomalé jízdy?

Díky za nápady
Petr

Olej

(Milan, 8. 4. 2010 19:57)

Dneska jsem měnil olej v motoru a dávám tam M7ADS III dopručil to známý co prodává oleje.Jak jsem hokoupil tak jsem nalil olej tu M7 nechal chvíli (hodinu )běžet až se motor dobře zahřál a vypustil,a nalil nový,a dnes vyměnil (můžu říct že to byl humus).Teď je motor dobrý,šlape.Pět litrů stálo 210,-kč,a vlezlo se 4,7 litru

Olej

(Ivo, 8. 4. 2010 11:02)

Děkuji moc za radu,uvidíme,vypustíme,propláchneme.
Snad to bude dobrý,myslim si že když toto udělám,tak se nemůže nic stát.Jeětě jednou děkuji a s pozdravem Ivo

Olej do Motoru

(Martin Horník, 8. 4. 2010 7:33)

Oleje se podle knížky leje 4.5kg!!! na litry asi kolem 4 litrů a dávaly se tam 2 druhy buď neaditivovaný M6A nebo aditivovaný M6AD POZOR! TYTO OLEJE SE NESMÍ VZÁJEMĚ MÍSIT!! Abych ti pravdu řekl tak netuším jak zjistíš jaký druh oleje tam máš pokud to nevíš

Olej

(Ivo, 7. 4. 2010 7:25)

Zdravim,chtěl bych se zeptat jaký olej do motoru a kolik potřebuji na RS dvouválec?Díky předem,mám ho chvilku,tak scháním informace.

Klika

(Milan, 4. 4. 2010 19:14)

Jožo ,je to ten zvuk.jak přibližuješ obraz,takové bouchání?Jinak bych nepoznal,že je prasklá klika.Ševelí jak lusk.

Prasklá klika

(Joche, 4. 4. 2010 17:06)

Nazdar Milane do rubriky videa jsem vložil nahrávku jak jede motor gt124 s tou prasklou klikou.Řekl by jsi to když to slyšíš?

Štartér pre 4-válec

(Peter, 3. 4. 2010 21:43)

Kúpim štartér pre štvorválec 4HP, alebo vymením za štartér pre dvojválec.
Teraz mám v štvorvalci štartér pre dvojválec ale moc to nejde pri studených štartoch.

spojková lamela

(Vašek, 2. 4. 2010 17:17)

Ahoj, sháním spojkovou lamelu, nevíte někdo kde se dá sehnat?

předstih

(Milan, 2. 4. 2010 11:16)

Vážení,kdo měl rozdělaný motr,je možné nasadit setrvačník tak,že nepasují rysky(počátek vstřiku a horní úvrať) s polohou pístu?Původnímu majiteli od kterého jsem koupil RS se to podařilo,protojsem musel seřídit počátek vstřiku nastavením zdvihátek na 51,5mm a motor jede.Je toto posunutí možné??

Klika

(Milan, 28. 3. 2010 22:55)

Jožko to je dost zvláštní,že to rupe ve stejném místě.Bádej čím to může být,bude to určitě taková pitomina .ale přijít na ni.Myslí,že se na to příjde.

klika

(Joche, 28. 3. 2010 22:05)

Milane mam 3 motory a u každého to je prasklé v zalomení mezi středním čepem uložení kliky a čepem ojničním.

klika

(Milan, 28. 3. 2010 20:22)

Jožo ve kterém míště byla prasklá? Nebo byla naprasklá,ale přesně kde?Motory schovej na horší časy,člověk nikdy neví co bude potřebovat.Opravář mi řek,že ty čtyřválce byly výborné a že chodily pěkně ticho.Tak ať TI jede jak švícary já už jsem dělal řádky s divochem na mrkvu a petružku.Držím palce ať to sedne na chlup.

náhon

(ramiras, 28. 3. 2010 13:44)

Prosím o radu. Na dvouválci, páka 1. na pravo od volantu, vypínající vývodovou hřídel, nefunguje a hřídel se za jízdy točí vždy. Bez ohledu na ty další páky. Rád bych věděl, než se v tom začnu šťourat, jak na to a co mohu očekávat. Tajně doufám, že jde jen o táhlo. Díky

klika GT 124

(Joche, 28. 3. 2010 10:50)

Nazdar Milane,tak jsem po dlouhodobém bádání materiálu a postupů přešel ke svařování té prasklé kliky.Tak jsem ji včera dodělal a osadil do bloku-jede jak po másle.Podařilo se mi sehnat 2 motory gt 124 u kterých byla taky prasklá klika,použiji je jako opravdu bohatý zdroj náhradních dílů...Ta klika je z jednoho z nich.Zítra už ji jen vemu do páce přeleštit a vyfoukat a tu budu mít jako náhradní.Ale nebyla to jednoduchá práca,ono je to spíše taková hodinářská práce.Pak přistoupím na opravu té kliky co mám v tom novém eresovi.Protože ten motor je po generálce ale po čase jim ta klika neudržela.Tak ještě budu hledat příčinu.

dotaz

(Milan, 24. 3. 2010 20:16)

jestli máš na mysli třetí páku z prava u volantu(pojezd-stání,přitom motor běží při zařazené rychlosti)jeljsem a najednou jsem zůstal stát a motor šel,zatlačil jsem páku a ono to jelo.Tak jsem ji přidrátoval a pak vymontoval přihl dal zpět,krásně drží v zoubku a je klid.Jestli ti vypadávají rychlosti nebo pojezd vpřed nebo v zad tak musíš šáhnout do převodovky a podívat se co to dělá.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44

následující »



 

 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA