Jdi na obsah Jdi na menu
 


Pro traktor RS 09, stejně jako pro jiné traktory je typická jeho univerzálnost a malá váha. Tento nářaďový traktor se vyvinul z předchozího typu RS 08/15 ,,Maulwurf". Základní myšlenkou při konstrukci traktoru byl požadavek, vytvořit lehký traktor o malém výkonu, na který by bylo možno připojit nejrůznější nářadí a který by mohl obsluhovat jediný pracovník, s dobrým přehledem o práci nářadí.



Obrazek


Dobrou vlastností traktoru je možnost přestavění jeho rozchodu, rozvoru a světlosti. Konstrukce rámu s páteřovým nosníkem umožňuje montovat nářadí mezi obě nápravy. Současně je možno montovat pro následné operace na traktor i několik druhů nářadí najednou (před traktor, mezi nápravy a za traktor), provádět několik prací za sebou a ušetřit tím čas, potřebný pro několikeré přejíždění pole s použitím normálního traktoru.


Obrazek



Nářaďový traktor RS 09 poskytuje však zemědělcům ještě daleko více, než víceúčelové použití při kultivačních pracích na poli. Konstruováním hnací nápravy s motorem a převodovkou v jeden celek se podařilo konstruktérům traktoru vytvořit hnací jednotku, které může být použito nejen k nejrůznějším zemědělským pracím v rostlinné i živočišné výrobě, ale i v zahradnictví, zelinářství, sadařství, ve stavební výrobě, v průmyslu apod.Traktor RS 09 se tak stal univerzálním zdrojem energie pro zemědělství.

Obrazek

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

přírucka

(ondrej, 9. 10. 2009 20:28)

ahojte přírucka je volně ke stažení v češtině na
http://rs09.sodek.cz/
jo a potřebuju zadní pneu děkuju
morkusondrej@centrum.cz

hahradni dili

(pavel, 23. 9. 2009 21:49)

viletel valec na motoru rostrhlo to blok ma nekdo prosim nahradni motor 2valec diki predem za odpoved

Dílenská příručka

(Erika, 17. 9. 2009 11:51)

Dobrý den,prosím majitele dílenské příručky pro RS čtyřválec o její naskenování a zaslání na moji adresu.
Nutně ji potřebujeme pro sestavení a zgenerálkování našeho červeného čertíka,předem moc a moc děkuji.

49erika@seznam.cz

poděkování

(Erika, 8. 9. 2009 4:09)

Děkuji tímto za radu panu Martinu Horníkovi.


Erika

spojka

(Martin Horník, 1. 9. 2009 21:01)

je to naprosto stejné

spojka

(Erika, 31. 8. 2009 16:43)

Prosím o informaci,zda je shodná spojka/lamela,ložisko a přítlač.talíř/ pro čtyřválec i dvouválec,případně zda se to nechá vyřešit nějakou drobnou úpravou.

předem moc děkuji-49erika@seznam.cz

cipiskoj

(lukas.laska@email.cz, 31. 8. 2009 13:33)

Díkas za odpovědˇ
tak tedy musí mit 90 vrtání.ok,nevěděl by někdo o jednom pístu na 2w??? nebo třeba někdo kdo má 4valec motor k maní. (pouze funkcní.) ps: zima na krku :-)

písty

(cipisek, 30. 8. 2009 21:43)

nejsou stejné 4 válec má vrtání 80 a 2 válec 90(FD21 sice měly vrtání 80 ale jiné tvar pístu a rozdílný průměr čepu)

píst

(lukas.laska@email.cz, 24. 8. 2009 13:25)

2w prosim zda by neměl někdo píst k eresakoj,doufám že jsou stejný jako u 4w

problem s rychlostkou

(stanley, 1. 8. 2009 7:35)

zdravim! kde muzu koupit novou rychlostku na rs, dvouvalec. dekuji

RS-09

(Richard, 29. 7. 2009 10:39)

Dobrý den prosím vás chcel by som sa vas opytat ci by mi niekto nenaskenoval dielensku prirucku na RS-09 2valec a neposlal na E-mail:ikko2312@azet.sk.Vopred DAKUJEM!!!

Lištová sekačka

(Tomáš, 21. 7. 2009 8:51)

Potřebuji poradit. Koupil jsem lištovou sekačku na RS a chybí na ní klínové řemeny. Nevíte někdo jaké typ?
Děkuji odpovědi na tomba@centrum.cz

mala krityka

(zdenek, 18. 7. 2009 23:35)

rs je dobrej stroj mam skusenost jak s 2valcem tak 4 valcem ale zetor 3511 to je pracovnik skoda ze ma rs tak malej vykon

gfgg

(karel, 16. 7. 2009 22:32)

ten v prostředku

kontrolní šroub

(Pavel , 13. 7. 2009 14:54)

Ahoj klucí.Poradítemi,který šroub na převodovce je na kontrolu oleje,ten vrchní nebo ten v prostředku.Díky za info.botydovody@seznam.cz

problem

(Lukas, 9. 7. 2009 8:42)

Ludia mam taki problem na kolese som minuleho roku menil gufero a teras ked ide rs do zaberu tak v kolese nieco praska prosim vas co to môže bit.Vopred vam dakujem barni352@zoznam.sk

stále prosím o pomoc

(Mirek Pejša, 5. 7. 2009 21:10)

Asi hodinu jsem to dnes snažil dostat motor ale stále bez výsledku.
Ta vnitřní drážková hřídel není na středu je trochu ke straně. Snažil jsem se ji vystředit ale stejně jsem to tam nedostal. Prosím poraďte jak to dostat na drážky.
Děkuji

re:prosím o radu

(AlexTc, 5. 7. 2009 0:45)

Nevím jestli ti to pomůže,ale my jsme tam motor našoupli po fošně a trefili se na drážky celkem bez problémů,vypodložit jí aby byli hřídele proti sobě

posím o radu

(Mirek Pejša, 4. 7. 2009 18:47)

Potřebuji sesadit motor k převodovce ale nemůžu to tam dostat na drážky neboť tam není vidět mohl by mi někdo poradit jak to tam dostat?
Děkuji

Popis páček

(Martin Horník , 15. 6. 2009 21:41)

Z leva do prava
1. zapinání Hydraulického čerpadla Nahoře Zapnuto/dole vypnuto
2.Hydlaulika Zdvih do Předu, spouštění dolů
3.Ruční plyn. K sobě přidáváš
4.Je už za volantem: Ovládání lemelové spojky ovládání vývodových hřídelů
5.mělo by být prázdné.(Bylo jen u 2válců)
6,7 ovládání Vývodových hřídelů


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44

následující »



 

 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA