Jdi na obsah Jdi na menu
 


Pro traktor RS 09, stejně jako pro jiné traktory je typická jeho univerzálnost a malá váha. Tento nářaďový traktor se vyvinul z předchozího typu RS 08/15 ,,Maulwurf". Základní myšlenkou při konstrukci traktoru byl požadavek, vytvořit lehký traktor o malém výkonu, na který by bylo možno připojit nejrůznější nářadí a který by mohl obsluhovat jediný pracovník, s dobrým přehledem o práci nářadí.



Obrazek


Dobrou vlastností traktoru je možnost přestavění jeho rozchodu, rozvoru a světlosti. Konstrukce rámu s páteřovým nosníkem umožňuje montovat nářadí mezi obě nápravy. Současně je možno montovat pro následné operace na traktor i několik druhů nářadí najednou (před traktor, mezi nápravy a za traktor), provádět několik prací za sebou a ušetřit tím čas, potřebný pro několikeré přejíždění pole s použitím normálního traktoru.


Obrazek



Nářaďový traktor RS 09 poskytuje však zemědělcům ještě daleko více, než víceúčelové použití při kultivačních pracích na poli. Konstruováním hnací nápravy s motorem a převodovkou v jeden celek se podařilo konstruktérům traktoru vytvořit hnací jednotku, které může být použito nejen k nejrůznějším zemědělským pracím v rostlinné i živočišné výrobě, ale i v zahradnictví, zelinářství, sadařství, ve stavební výrobě, v průmyslu apod.Traktor RS 09 se tak stal univerzálním zdrojem energie pro zemědělství.

Obrazek

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Rs09 2V

(Mirek, 6. 2. 2010 13:56)

Milane zatím jsem to ještě neseřizoval. Až to rozeberu tak se určitě ještě ozvu, zatím děkuji za rady

Zadní pneu

(Milan, 3. 2. 2010 14:25)

Pánové kdo potřebuje zadní pneu 8-36 AS pdívejte se na www.contitrade.cz njeďte na pobočky,vyberte tu nejblíže chalupy a obědnejte zn.Continental-v položce:(Embedded image moved to file:pic32967.jpg) u prodavače a je problém vyřešen.Cena je cca 6000,-kč/kus.Platí pro ČR na slovensku nevím.Příjemnou jízdu.

Díky

(Lukas 31, 3. 2. 2010 13:36)

JOCHE tak to se ti povedlo tenhle web je supr věcička a sem jako všichni rád že je. RS sice vypadá jako stavebnička MERKUR ale má svoje tajnosti a fígle a to né jen pro opravy ale i ve využití. ja třeba mam z RS lyžařskej vlek přes tuplák (pouze disk) :-)

Klínový řemen

(Milan, 3. 2. 2010 8:59)

To by mohl pasovat ze škody105,tak ten mám.
Díky

Klínový řemen

(Joche, 2. 2. 2010 21:49)

Nazdar pánové ,v příručce je uveden rozměr 10x1000.

redukce

(Milan, 2. 2. 2010 21:26)

Lukas-jednej stím opatrně,žádné bouchání kladivem ať nezlomíš vidličku,nebo tyčinku do kulisy.

redukce

(Lukas, 2. 2. 2010 20:46)

Milan-díky, jen co se dostanu domů, tak to zkusím a dám vědět, jestli se povedlo.

RS09 2V

(Milan, 2. 2. 2010 20:20)

Mirku-povedlo se seřídit tan regulátor?

redukce

(Milan, 1. 2. 2010 15:25)

Lukas-řadící páka do neutrálu,pak úplně do prava a k sobě dolú.Jak nejde tak musíš oddělat vrch převodovky,esi vypadla kulisa.Díval jsem se na řez převodovky.Jak nejde ani pod násilím,tak odělat dekl převodovky,a spravit.

redukce

(Milan, 31. 1. 2010 18:03)

Máš táhlo redukce vytažené,nebo zapadlo samo dolů?Jak je vytažené,měloby jít při pohybu traktoru zatlačit(rozhoupat traktor).Jak je táhlo zapadlé,je třeba se podívat dovnitř kde je problém

Redukce

(Lukas, 31. 1. 2010 17:35)

Díky, já už jsem s tím právě zkoušel kvedlat skoro dvě hodiny, ale bez výsledku.
Tak se budu muset podívat, kde je problém.

kolečka

(Milan, 31. 1. 2010 17:21)

Převodová skříň by měla být stejná,protože jde o základ ke kterému se přidělá jen 2V nebo 4V.Nejlépe je montovat díla ze stejného roku výroby.

Ozubené kolečka

(Lukaš, 31. 1. 2010 11:36)

Pánové nevíte jestli jsou stejných rozměrů ozubené kola na vloženém hřídeli pro pohon vývodových hřídelů v převodovce u 2V motoru jak u 4V motoru

redukce

(Milan, 30. 1. 2010 22:41)

Redukce funguje na základě tahu nahoru,při povolení se pomocí pružiny vypne.Když na úchyt zatlačíš,nebo lehce poklepeš,musí jít dolů ardukce se vypne.Jak né tak se musíš chtě nechtě podívat do převodovky kde to vázne.

zaseklá redukce

(Lukas, 30. 1. 2010 22:25)

Zdravím, chtěl bych poprosit o radu, jak se zbavit problému se zaseklou redukcí. Ať zkouším zařadit jakoukoliv rychlost, pořad je tam redukce. Můžete mi poradit? Díky

lll

(jirka, 30. 1. 2010 22:17)

dík

Rozvaděč

(Milan Lokaj, 28. 1. 2010 23:00)

Nastartovat,přidat plyna a pákou u volantu pohnout k sobě a odsebe,rozvaděč zapnout na funční píst,jestli ani tak nejde je
-vadné čepadlo
-není dostatek hyd.oleje
-volný šroub dole na páce

rozvaděč

(jirka, 28. 1. 2010 21:49)

Nevíte co může být s hydlaulikou když nejde do rozvaděče tlak ? nechce to pustit

RS09

(MilanLokaj, 28. 1. 2010 20:12)

Mirku-celé prsa jinak se na regulátor nedostaneš.To je-
--odmontovat ventilátor,dynamo,řemenice,palivové čerpedlo.filtr nafty,VYPUSTIT OLEJ!!!
--povolit asi 15 šroubků astáhnout celé prsa pod kterými je regulátor
--jak budeš dávat prsa zpět tak odmastit nanést sil.tmel a nasadit.Na prsách jsou dvě gufera jestli přes ně tekl olej tak je vyměň.
Mě to trvalo až po osmé jen 30 min.rozebrat a složit.Jestli si na to netroufáš tak si na to pozvi někoho kdo dělá ja motory tak čerpadla a budeš to mít při jedné práci hotovo,ne jak já až po osmé.

Rs09 2V

(Mirek, 28. 1. 2010 16:34)

Milane ten kryt regulátoru, to myslíš ten plech zevnitř motoru nebo musím sundat celý prsa


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44

následující »



 

 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA